返回列表 回復 發帖

RepliCa LOuis VuittOn ScarF '' Haden sagde. '' En masse af de Browns fans

The NFL har afsløret sin nye linje af designet uniformer
Ben Roethlisberger stadig ligner meget et medlem af Pittsburgh Steelers. Ingen ville have forvekslet Jermichael Finley for noget, men en Green Bay Packer. Og Browns 'trøje wore af RepliCa LOuis VuittOn ScarF Joe Haden var stadig brun.
Going for en lidt slankere, men meget velkendt udseende, afslørede NFL nike free 2013 sine nye uniformer tirsdag. Nike, ligaens nyeste tøj maker, holdt sig væk fra de vildt eksperimenterende design, den bruger med University of Oregon, getups, der til tider gør det svært at identificere Ducks.
I stedet, efter en håndfuld af Nike store parykker arbejdede sig igennem halfhour præsentation, der kunne have været døbt'' The Making of uniformerne,'' spillerne gik på en kunstig turfcovered minifield, velegnet op fra sko til skulderpuder og linet op i fire rækker. Efter hus lys gik op, deres hjelme gik.
I college football er prangende Replica Louis Vuitton luggaGE Foto fra Getty Images uniformer, med utraditionel farver og mønstre alle de vrede i disse dage. Oregon, den alma mater Nike grundlægger Phil Knight, har gjort cuttingedge nogle ville sige overtheedge se sit visitkort. Nike outfits snesevis af store college football teams og mens få har gået Allin vejen Oregon gør, at mange er mindst dypning i funky gear.
Disse handsker, der skaber en skole logo, når en spiller holde sin Nike Free Run 3.0 v4 hot Punch hænder sammen, håndfladerne ud, og som er dukket op nike free run 2 womens på campusser fra Alabama til Notre Dame, vil nu blive udstillet på hver NFL kamp. Og nike free run 3 womens black green kursus, fås i butikker sammen med alle former for nye hold gear fra jakker til hættetrøjer til Tshirts.
Men kun Seattle Seahawks, der tog afsløringen af ​​ensartet som en mulighed for at starte en rebranding kampagne for franchisen, foretaget væsentlige ændringer i deres uniformer, tilføje nogle neon grøn skære ned siderne af bukserne og tal
'' Jeg kan godt lide det faktum, at der er hold nike free 3.0 v3 kvinder kører sko, der er temmelig meget opholder sig mere på linje med hvor de har været, og der er andre hold, Louis Vuitton Belts  Lee said he felt that only makes one type of black film. der er begyndt at skubbe en lille smule mere,'' sagde Nike CEO og præsident Mark Parker. '' Vi ser det ske på college niveau måske endda nike free run 3 womens black fireberry blåt skær RePlica LouIs VuiTton BaGs mere aggressivt, men jeg tror du vil se NFL udvikler sig, og Nike er en spændende partner i faktisk at hjælpe få til at ske.''
Seattle uniformer, modelleret af defensive back Kam kansler, var absolut en vinder blandt de andre spillere.
'' Seattle har den hotteste uniform lige nu,'' Saints kører tilbage Pierre Thomas sagde. '' Så jeg er lidt jaloux. nike free run 3 womens neonpink uk Men jeg elsker stadig min helt sort. Jeg synes, det louis vuitton damier  Stutzman Environmental Products ser pænt ud.''
Browns defensive back og tidligere Florida Gator Cheap Louis Vuitton Belts Haden sagde:'' De føler sig som lidt bedre Louis Vuitton Luggage On Sale udgave af mine nike sko 2012 filippinerne Florida jersey. Flere ventilation i dem for at holde dig køligere.''
Men LouIs VuiTton FaKe de stadig ligne uniformer Brian Sipe og Bernie Kosar bruges til at bære Nike løbesko udgivelsesdatoer 2012 for Cleveland tilbage i 1980'erne og 90'erne.
'' Den Browns, det handler om traditioner,'' Haden sagde. '' En masse af de Browns fans, de ikke vil have os til at ændre op. De ønskede os til at føle sig bedre i uniformer, og til at passe bedre Nike løbesko til salg for kvinder, og alt det, men om udseendet, de virkelig ikke ønsker at ændre det op på alle.''
返回列表